20180208

Berlin | part 2

Druhý den jsem strávila na ulicích, kocháním se grafitti. Street art v Berlíně je mnohem velkolepější a propracovanější, než na který jsem byla zvyklá z Česka. Taky mě zaujaly nálepkové spoty, různé tabule, a nebo jen sloupy a vchodové dveře od klubů a barů plné nálepek, které se očividně nikdo nesnažil dostat dolů a tak se tam mohly nasbírat. Byly jsme na brunchi ve Freischwimmer, u řeky Sprévy. Nevím, zda už dneska nejsou víc a cíleně vegan-friendly než dříve, ale i tehdy jsem si tam měla z čeho vybírat. A hlavně, víc než jídlo jsem si užívala posezení přímo u řeky:)

Po brunchi jsme vyrazily do White Trash , což je jedno z nejvíc cool míst, kde jsem v Berlíně byla. Tohle místo se skládá z tetovacího salonu, restaurace(nebo spíš bistra), nočního klubu(ten příště rozhodně navštívím!) a obrovského, ale OBROVSKÉHO blešáku. Byl jako velké bludiště. Tam byste našli cokoliv na co si vzpomenete. Od gramofonových desek, přes oblečení, šperky, nádobí, pohlednice, lustry, nábytek, Nimbus 2000...cokoliv. Důležité je nedat se a smlouvat s obchodníky na ceně(což mi moc nešlo):D

White Trash



První ránko v Berlíně<3





např. tohle bylo mnohem větší než to vypadá na fotce. nad velikostmi těch maleb jsem žasla









nálepky, nálepky všude


mám krásnou sestřenici, pokud to čteš tak tě zdravím:)

snídat a mít takovýhle výhled bylo bezvadný





a k večeru už jen procházky po městě
 a poslouchání hudby pouličních umělců.)  (a pózování na fotky:D)


No comments:

Post a Comment

Thanks for your feedback.
I appreciate it:)